Polecamy:

sobota, 27 października 2007

Problem "Generic Host Process for Win32 Services"

Problem "Generic Host Process for Win32 Services" zwiazany jest z atakiem sieciowym (robakiem internetowym) i wystepuje on tylko na laczach TPSA (neostrada, netia).

Rozwiazanie problemu:

Proszę z poniższego linka ściągnąć program 'Windows Worms Doors
Cleaner":

http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=22&id=1643&t=55

Nastepnie prosze uruchomić ten program.

Po uruchomieniu proszę nacisnąć dwa pierwsze górne przyciski (Disable
DCOM i Close 445). W ten sposób zostaną zablokowane porty 135 i 445, dzięki
czemu dezaktywujemy robaka.

Nastepnie proszę zrestartować komputer.

Po ponownym uruchomieniu proszę pobrać i zainstalować aktualizację
KB921883 z poniższej lokalizacji:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=pl&FamilyID=2996b9b6-03ff-4636-861a-46b3eac7a305

Po zainstalowaniu poprawki proszę zrestartować komputer.

Problem powienien zniknac.

P.S
Jesli czas dzialania internetu jest zbyt krotki aby zdazyc pobrac poprawke i program ,poniewaz blad pojawia sie odrazu, nalezy wykonac powyzsze kroki na innym kompuerze i przeniesc pliki na uszkodzony komputer.

Powodzenia !

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

"Generic host process for win32 services" wystepuje tylko na neostradzie i na netii....poniewaz to wszystko te same lacza.
Generic host na netii rozwiazuje sie tak samo jak na neostradzie.

Najpierw zamkniecie portow przez ktore dostaje sie atak, a potem instalacja poprawki.

Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Wielkie dzięki! Pomogło! Przydatny artykuł.

Anonimowy pisze...

chociaz ten arytkul jest z przed roku to gratulije bo mi tez pomoglo

Unknown pisze...

a ja muszę napisać, że nie pomogło - mam XP z SP3 użyłem programu, ale już łatki nie moigłem zainstalować, gdyż mój system jest nowszy niż ta łatka. Wcześniej internet wyłanczał się średnio raz na pół godziny, a teraz raz na 10 minut.

Anonimowy pisze...

mnie tam pomógł a mam xp sp3 ;] dzieki za art. :)

Anonimowy pisze...

Mi pomogło,Jak ręką odjął, pozdrawiam.

Unknown pisze...

Dziękuję za pomoc pomogło mi usunąć robaka nam XP z SP2 może dlatego poszło bez problemów -pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Dzieki wielkie juz 4 razy przeinstalowałm windowas , zorientowałem sie dopiero w tedy kiedy kaspersky minie otym informował a ja kilkałem zezwół

Dziki wielkie POZDRO 600 !!

Anonimowy pisze...

Gdy włączam tą aktualizacje KB921883 wyskakuje błąd: "W magazynie brak miejsca dla wykonania tego polecenia"

Co jest przyczyną i jak to rozwiązać?

Anonimowy pisze...

Zajebisty THNX za info